Platobné riešenie pre kiosky v TMR

Platobné riešenie pre kiosky v TMR

KLIENT

Tatry mountain resort,a.s. prevádzkuje a ponúka nezabudnuteľné zážitky a vysoko kvalitné služby v obľúbených horských strediskách, zábavných parkoch a hoteloch v strednej a východnej Európe.

ZADANIE

TMR prišla s myšlienkou zabezpečiť svojim klientom vyšší komfort pri nákupe lístkov a vstupeniek v obľúbených strediskách a zábavných parkov prostredníctvom samoobslužných kioskov – GOPASS POINT. Pri tejto koncepcii mysleli na zákazníkov, ktorí sa rozhodli navštíviť strediská vo Vysokých Tatrách, Nízkych Tatrách a v Špindlerovom Mlyne a zároveň plánujú využiť ponúkané zľavy GOPASS karty. Tí zákazníci, ktorí GOPASS kartu ešte nemajú, sa môžu zaregistrovať priamo na mieste GOPASS POINT a kartu zriadiť v samoobslužnej pokladni.

HLAVNÉ PRVKY RIEŠENIA OD AXASOFT

TMR nadviazala spoluprácu s našou spoločnosťou, ktorá zabezpečila a vyvinula komplexné riešenie zahŕňajúce: Kiosky dodané treťou stranou, ktoré zabezpečujú činnosť aplikačného vybavenia na predaj produktov TMR; Unattended platobné terminály Ingenico iUP 250, vrátane klávesníc na zadávanie PIN kódu, čítačiek čipových a bezkontaktných kariet;  a aplikáciou AXASOFT, ktorá umožňuje:

  • Registráciu nového zákazníka;
  • Možnosť nákupu lístka alebo vstupenky;
  • Platbu platobnou kartou;

AXASOFT zároveň zabezpečuje správu aplikácie a servis platobných terminálov.

VÝHODY RIEŠENIA

  • Platba je spracovaná v priebehu niekoľkých sekúnd, čím sa eliminuje čas čakania pri nákupe.
  • Podrobné prehľady o spracovaných transakciách.

Vďaka samoobslužným kioskom je tak teraz nákup s možnosťou využitia GOPASS zliav jednoduchší než kedykoľvek predtým.

S našim tímom a v spolupráci s obchodným partnerom vám môže AXASOFT poskytnúť všetko, čo potrebujete, aby sa bezkontaktné platby s kioskovým riešením stali realitou aj vo vašich prevádzkach.

Máte záujem o podobné riešenie? 

Share on facebook
Facebook
Share on linkedin
LinkedIn
Share on google
Google+
Share on email
Email