Produkty a riešenia
Služby
Kontaktujte nás
Servis a poruchy POS:
AXASOFT, a.s.
Panenská 7
811 03 Bratislava
KLIENT
Tatry mountain resort,a.s. prevádzkuje a ponúka nezabudnuteľné zážitky a vysoko kvalitné služby v obľúbených horských strediskách, zábavných parkoch a hoteloch v strednej a východnej Európe.
ZADANIE
TMR prišla s myšlienkou zabezpečiť svojim klientom vyšší komfort pri nákupe lístkov a vstupeniek v obľúbených strediskách a zábavných parkov prostredníctvom samoobslužných kioskov – GOPASS POINT. Pri tejto koncepcii mysleli na zákazníkov, ktorí sa rozhodli navštíviť strediská vo Vysokých Tatrách, Nízkych Tatrách a v Špindlerovom Mlyne a zároveň plánujú využiť ponúkané zľavy GOPASS karty. Tí zákazníci, ktorí GOPASS kartu ešte nemajú, sa môžu zaregistrovať priamo na mieste GOPASS POINT a kartu zriadiť v samoobslužnej pokladni.
HLAVNÉ PRVKY RIEŠENIA OD AXASOFT
TMR nadviazala spoluprácu s našou spoločnosťou, ktorá zabezpečila a vyvinula komplexné riešenie zahŕňajúce: Kiosky dodané treťou stranou, ktoré zabezpečujú činnosť aplikačného vybavenia na predaj produktov TMR; Unattended platobné terminály Ingenico iUP 250, vrátane klávesníc na zadávanie PIN kódu, čítačiek čipových a bezkontaktných kariet; a aplikáciou AXASOFT, ktorá umožňuje:
AXASOFT zároveň zabezpečuje správu aplikácie a servis platobných terminálov.
VÝHODY RIEŠENIA
Vďaka samoobslužným kioskom je tak teraz nákup s možnosťou využitia GOPASS zliav jednoduchší než kedykoľvek predtým.
S našim tímom a v spolupráci s obchodným partnerom vám môže AXASOFT poskytnúť všetko, čo potrebujete, aby sa bezkontaktné platby s kioskovým riešením stali realitou aj vo vašich prevádzkach.
Máte záujem o podobné riešenie?
Servis a poruchy POS:
AXASOFT, a.s.
Panenská 7
811 03 Bratislava