Produkty a riešenia
Služby
Kontaktujte nás
Servis a poruchy POS:
AXASOFT, a.s.
Panenská 7
811 03 Bratislava
KLIENT
Spoločnosť Tatry mountain resorts, a.s. je známa svojou ponukou vysoko kvalitných služieb a zážitkov v obľúbených vysokohorských strediskách a zábavných parkoch, ktoré prevádzkuje. TMR si uvedomuje náročnosť svojich klientov, ktorí nechcú tráviť dlhý čas čakaním v radoch. Vo svojich strediskách preto kladie dôraz aj na využívanie moderných technológií, vďaka ktorým môže svojim klientom poskytnúť väčší priestor najmä na zábavu a oddych.
ZADANIE
Pohodlný a rýchly spôsob nákupu v zábavných parkoch a strediskách prostredníctvom náramkov s čipom; implementácia platobnej funkcionality na platobných termináloch po ukončení pobytu.
TECHNICKÉ RIEŠENIE
Výsledkom je intuitívne platobné riešenie na interaktívnych platobných termináloch Ingenico LANE 8000 s tlačiarňami umiestnenými v rezortoch. Návštevníci pri vstupe obdržia náramky s čipmi, ktoré okrem kontroly prístupu do rezortu znamenajú, že hostia sa už nemusia báť o peňaženky a nosiť so sebou hotovosť. Pri každom nákupe tovaru prikladajú návštevníci náramky k platobnému terminálu, aby mohli rýchlo a bezhotovostne nakupovať v reštauráciách a obchodoch v rámci rezortu. Po ukončení návštevy načíta návštevník náramok k platobnému terminálu, ktorý zobrazí všetky položky nákupu na schválenie. Po potvrdení všetkých položiek nákupu návštevníkom, prebieha inicializácia platobnej transakcie a platba platobnou kartou, mobilom alebo hodinkami.
Riešenie zahŕňa:
VÝHODY RIEŠENIA
Máte záujem o podobné riešenie? Napíšte nám a o ostatné sa postaráme.
Servis a poruchy POS:
AXASOFT, a.s.
Panenská 7
811 03 Bratislava